Arts Alive heeft een informele community van betrokken kunstenaars met dezelfde visie onder leiding van Carla Veldhuis. Vanuit hun vakgebied brengen zij hun ervaring en vakkennis over op creatieve mensen, die van invloed willen zijn met  kunstvorm. Ieder kan Zijn creativiteit weerspiegelen.

Marjanne Stoopendaal. www.marjannestoopendaal.nl Marjanne is beeldend kunstenaar en docente in hart en nieren. Schilderen is een uitlaatklep/ middel tot herstel. Haar Mixed Media schilderijen hebben meerdere lagen en vertellen vaak een profetisch verhaal. Ze is een gepassioneerde schildercoach, en leert mensen om in vrijheid en imperfectie samen met God te werken, en herstel te zien ontstaan.

Birgit Juch. Aviv bestaat uit getalenteerde dansers die hun danstechniek verder ontwikkelen, nieuwe stukken maken en daarmee God eer geven. Ze hebben optredens en trainingen voor christen dansers o.l.v.  Birgit Juch, artistiek leider.  AVIV is een erkend leerbedrijf en heeft al vele HBO en MBO stagiaires begeleid. Het is een mooie inspirerende plek om jouw danstalent in combinatie met het geloof te ontwikkelen.

Jennifer Bakker is spreekster en kunstenares. Ze heeft een geweldig getuigenis en spreekt met autoriteit over wie je mag zijn in Christus. Jenn: ik ben volledig hersteld, genezen, bevrijd door God van de trauma’s die ik in mijn kinder- en tienerjaren heb meegemaakt. Nu mag ik anderen in de vrijheid zetten en mensen in hun herstel/ bestemming helpen. Dit doet God op allerlei creatieve manieren door bijvoorbeeld schilderen, dans, toneel/drama, profetieën, spreken in gemeentes.

Christina Klop is een veelzijdige creatieveling. Ze schildert en maakt banieren. Ze leerde om geestelijke strijd te voeren door middel van vlaggen en banieren. Als gebedsstrijder en profetisch voorbidster woonde ze 8 jaar op de olijfberg onder de moslims.

Sonja Smalheer komt uit Zuid Afrika, is modeontwerpster en docente in de kunsten. Ze houd ervan om in haar fashion-werk Gods schoonheid over mensen te tonen. Ze heeft passie om haar skills en kennis over te dragen en is te volgen via podcasts. Artist resources online.

Coriët Houtman is danseres en mime-speler en docente, Ze werkt mee binnen verschillende theater en dansproducties van Job van der Wal en Carla Veldhuis. Het is haar passie om met dans Gods verhalen te tonen en anderen erin te onderwijzen.